עמדות הטעינה המתקדמות של חברת תדיראן אנרגיה חדשה, המובילה את שוק האנרגיה בישראל, מותקנות על ידי חשמלאים מוסמכים ומורשים, הפועלים באמצעות ציוד ייעודי מתקדם בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

מה הן ההנחיות להתקנת עמדות טעינה?

ההנחיות בנושא התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי הן רבות ומגוונות. בסיס ההנחיות הוא חוק החשמל המגדיר כיצד יש לבצע עבודות חשמל, מי ראשי לבצע אותן ובאיזה ציוד יש להשתמש.

הנחיות עבור התקנת עמדות טעינה קובעות בין היתר כי:

התקנת עמדת טעינה צריכה להתבצע באמצעות ציוד ייעודי על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה, הפועל בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר

כל עמדת טעינה חייבת להיות מוזנת בקו חשמלי ייעודי ונפרד

בבתים משותפים ובמקומות ציבוריים ניתן להשתמש בעמדה קבועה בלבד

התקנת עמדת טעינה בחניה המשותפת של הבניין מחייבת קבלת רשות מהדיירים או וועד הבית

לפני ההפעלה הראשונית יש לבצע בדיקה מקצועית של העמדה ע"י חשמלאי בודק

עמדת טעינה לרכב חשמלי

התקנת עמדות טעינה AC לעומת DC

חשמל AC הוא חשמל בזרם חליפין Alternating Current)) הזורם בכבלי החשמל בבית ובמשרד בעוד שחשמל DC הוא חשמל בזרם ישיר Direct Current)).

סוללת רכב חשמלי נטענת בחשמל DC ולכן צריך לבצע המרה של החשמל מ-AC ל-DC באמצעות ממיר המותקן על גבי הרכב החשמלי או בממיר שנמצא מחוץ לרכב. כאשר הממיר מותקן על גבי הרכב ישנן הגבלות הנוגעות לממדים, משקל ועלות הממיר ולכן קצב ההמרה נמוך יותר. כאשר הממיר נמצא מחוץ לרכב, הגבלות אלו לא קיימות וכתוצאה מכך קצב ההמרה הרבה יותר גבוה.

עמדות טעינה כוללות:

עמדות טעינה ביתיות AC – עמדות אלו מעבירות את החשמל הזורם ברשת החשמל לממיר שעל הרכב. ההמרה מתבצעת בממיר והסוללה נטענת. ההספק המרבי של עמדת טעינה AC הוא KW22 אך מרבית הרכבים החשמליים מוגבלים להספק מקסימלי של KW11 בלבד בשלב זה.

עמדות טעינה ציבוריות DC – עמדות אלו לוקחות את החשמל מרשת החשמל, ממירות אותו מ-AC ל-DC ומזרימות אותו לרכב. קצב הטעינה של עמדה זו מהיר בהרבה לעומת עמדת AC. חלק מהעמדות מגיעות להספק של KW360 אך ההספק המקסימלי הוא לרוב KW70 ומעלה.

מדוע כדאי לבחור בעמדות הטעינה של תדיראן?

עמדות הטעינה לרכב חשמלי של תדיראן מותקנות על ידי חשמלאים מוסמכים ומיומנים, המבצעים את ההתקנה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, באמצעות ציוד ייעודי בסטנדרט הגבוה ביותר

ההתקנה המקצועית מתבצעת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, תנאי הסביבה ותשתית החשמל הנדרשת

עמדות הטעינה של תדיראן עומדות בכל התקנים הדרושים ובתנאי אקלים לפי תקן IP65

העמדות כוללות את כל המרכיבים הנדרשים להגנה על המשתמש, הרכב והעמדה  

ניתן לחבר את העמדות לרשת האינטרנט לביצוע פעולות מרחוק ולאפליקציה ייעודית להפעלה נוחה ומתקדמת, הכוללת את תזמון הטעינה, כיוון זרם הטעינה ועוד

ניתן לחבר את העמדות לכל מערכת ניהול מקובלת

מערכת Smart Charge מאפשרת לנהל את הטעינה בבניינים משותפים, כוללת מונה אנרגיה מובנה לצורך ביצוע גבייה מרוכזת מהדיירים והעברתה לוועד הבית ועוד

העמדות מלוות באחריות מלאה ושירות מקצועי מבית תדיראן

הלקוחות נהנים מתמיכה מקצועית של מערך שירות בפריסה ארצית