חברת תדיראן אנרגיה חדשה המובילה את מהפכת האנרגיה הירוקה בישראל, מספקת ללקוחותיה הפרטיים והמסחריים עמדות טעינה מתקדמות המתאימות לכל סוגי הרכבים החשמליים. העמדות כוללות את כל מרכיבי ההגנה הדרושים, עוברות בקרת איכות קפדנית ומלוות באחריות מלאה ושירות יעיל בפריסה ארצית של חברה אמינה.

מה היא עמדת טעינה ביתית לרכב?

טעינת רכב חשמלי בבית מתבצעת באמצעות עמדת טעינה ביתית AC עם הספק של עד 22KW. הטענת הסוללה מתבצעת על ידי העברת החשמל הזורם ברשת החשמל לממיר המותקן על גבי הרכב. העמדה מבצעת בדיקות שונות כדי לוודא שהטעינה בטוחה כולל בדיקת הטמפרטורה של הסוללה ותקינות ההארקה.

מערכת SMART CHARGE לניהול אופטימלי של טעינת הרכבים

הציוד החדשני של תדיראן מתחבר למרבית תוכנות הניהול הקיימות בתחום ומאפשר לבצע ניהול טעינה יעיל ונוח.

בבניינים משותפים הטעינה לרוב מתבצעת על ידי חיבור ללוח החשמל של וועד הבית. פתרון זה מציב מספר אתגרים: הספק החשמל של וועד הבית לא מאפשר חיבור של רכבים רבים לטעינה ובלוח החשמל אין מספיק מקום להוספת המפסקים הנדרשים לעמדות הטעינה (לפי ההנחיות כל עמדת טעינה חייבת להיות מוזנת בקו חשמל ייעודי נפרד). כמו כן, וועד הבית נדרש לגבות סכומים משתנים בהתאם לצריכה של כל דייר.

המערכת החכמה לניהול טעינה בבניינים מספקת מענה לאתגרים הנלווים לחיבור עמדות טעינה בבית משותף כולל: התקנה של לוחות חשמל נוספים, חלוקת עומסים בין עמדות המאפשרת לטעון את הרכבים מבלי לגרום להעמסת יתר על מערכת החשמל, ביצוע גבייה מרוכזת מהדיירים והעברת התשלומים לוועד הבית.

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי

עמדות הטעינה של תדיראן – כל היתרונות

העמדות עומדות בכל התקנים הנדרשים ועוברות בקרת איכות מחמירה

עמדות הטעינה מצוידות בכל רכיבי ההגנה הדרושים להפעלה בטוחה ולהגנה על המשתמש, הרכב והעמדה

העמדות מחוברות לרשת האינטרנט כך שניתן לבצע מגוון פעולות מרחוק כגון: ניטור העמדה, פתרון בעיות, ביצוע עדכוני גרסה וקריאת מונה

העמדות מתחברות לאפליקציה ייעודית המאפשרת לצפות בהיסטוריית הטעינות, לתזמן את הטעינה לזמנים נוחים (למשל בשעת לילה מאוחרת כשרוב המכשירים כבויים והחשמל פנוי) ולכוון את זרם הטעינה

הלקוחות נהנים מאחריות מלאה ושירות מבית תדיראן.

הלקוחות נהנים מתמיכה מקצועית של מערך שירות בפריסה ארצית

כמה עולה טעינת רכב חשמלי בבית?

עלות טעינת רכב חשמלי בבית תלויה בתעריף החשמל של הלקוח. התשלום בבתים פרטיים נקבע לפי תעריף רציף של חברת החשמל והתשלום בבית משותף לרוב נקבע בהתאם לתעריף תעו"ז – תעריף המשתנה בהתאם לעונת השנה ושעת השימוש (העלות יקרה יותר בשעות הערב לעומת העלות ביתר שעות היום\האור). עלות טעינה ביתית מלאה לרכב חשמלי נעה סביב 40 ₪ (נכון לשנת 2024) ומאפשרת נסיעה חשמלית של כ-350-400 ק"מ.

עמדת טעינה AC 22kW מבית תדיראן – TADIRAN SMART CHARGE

עמדת טעינה AC 22kW מבית תדיראן היא עמדת טעינה ביתית מומלצת שנועדה להטענת רכבים חשמליים בבתים פרטיים, בנייני מגורים, חניונים מסחריים ועוד.

היתרונות של עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי SMART CHARGE:

כוללת את כל מרכיבי ההגנה

עומדת בתקנים המחמירים ביותר

עומדת בתנאי אקלים לפי תקן IP54

מאפשרת חיבור לאפליקציה

מתחברת בקלות לכל מערכת ניהול מקובלת

מצוידת בצג דיגיטלי חכם הכולל חיווים לגבי זמן וקצב הטעינה, צריכת זרם ועוד

כוללת מונה אנרגיה מובנה, לצרכי התחשבנות עם וועד הבית או מקום העבודה

היכנסו למידע נוסף לגבי עמדות טעינה לרכב חשמלי >>